Klachten

Klachten blijven vervelend, niet alleen voor jou maar ook voor ons. Wij zullen daarom altijd op zoek gaan naar een oplossing maar daarnaast ook de ervaring meenemen om onze diensten en producten te verbeteren. Wij zien dit als een suggestie en een leermoment zodat wij voor de toekomst nog beter ons best kunnen doen. Meldt een klacht daarom altijd bij ons.

Fouten maken is menselijk en ook wij zijn alles behalve perfect. Mocht er daarom onverhoopt iets niet goed zijn gedaan neem dat contact met ons op via de contact gegeven in de footer van de website. Die mag per email maar bellen mag ook altijd en is misschien zelfs wel handiger. Op deze manier kunnen wij voor u een gepaste oplossing regelen.

Mocht blijken dat wij niet samen de klacht kunnen oplossen dan is het mogelijk om Stichting Webwinkelkeur te vragen om als bemiddelaar op te treden. Dit kan aangevraagd worden via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil.

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.