Wij willen gelukkige klanten, ben je niet (helemaal) gelukkig met je bestelling dan stuur je deze gewoon terug, wij betalen de kosten. Hier zitten uiteraard wel een paar spelregels aan en die vind je hieronder:
Het proces:
1) Retouren dienen binnen 30 dagen na ontvangst van de bestelling te worden gemeld bij ons.
2) Na de aanmelding stuur je de bestelling binnen 14 dagen aan ons retour via PostNL (standaard incl track & trace), deze kosten betalen wij.
3) Bij ontvangst van de retour gestuurde bestelling zullen wij de bestelling crediteren en het bedrag inclusief de betaalde (retour-)verzendkosten op je rekening storten. Dit zal niet langer dan 2 werkdagen duren na ontvangst van de retour gekomen bestelling.
In welke staat moeten de producten in mijn bestelling zijn?
Retourneren binnen de termijn is geen probleem. Je dient er alleen wel voor te zorgen dat de producten in exact dezelfde staat retour gestuurd worden als dat ze door jou zijn ontvangen. Dat betekent dat alle producten ongeopend, schoon en onbeschadigd dienen te zijn. Alleen dan kom je in aanmerking voor een retour.
Hoe moet ik mijn bestelling verpakken om te retourneren?
Het liefst ontvangen wij de bestelling in dezelfde verpakking als dat wij het naar jou hebben gestuurd. Op deze manier is de kans op beschadigingen het kleinst en kunnen wij met de producten mogelijk iemand anders blij maken. Heb je de originele verpakking niet meer dan voldoet een stevige doos die goed af te sluiten is. Vul de doos eventueel op met karton (restmateriaal) of ander soort papier (denk aan keukenrol). Wij houden wel van zo min mogelijk belasting voor het milieu dus zaken als faomchips hoeft niet perse van ons. Zolang de producten maar niet kunnen verschuiven en erg een beschermlaagje om heen zit moet het goed gaan.
Welke adres kan ik gebruiken om mijn bestelling retour te sturen?
Het adres staat ook op de doos van je bestelling maar hier komt hij nog een keer:
Dekker Pepper
Sterappelhof 36
2728KR Zoetermeer
Let op dit is geen bezoekersadres, langs komen kan uitsluitend op afspraak om teleurstelling te voorkomen.
Hoe meld ik een retour aan?
Op de manier die jij prettig vindt. Dat kan via het contactformulier hier op de website maar ook via de Facebook Pagina of per email (door een simpele reply op je oorspronkelijke bestelbevestiging).